Известие

Collapse
No announcement yet.

В купето има миризма на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги реших да възкреся темата, защото и аз се сблъсках с този проблем и искам да улесня колегите, които тепърва ще борят този теч ! Както знаеме, това е редовен фабричен дефект на Bosch-овските ни помпи...дори и при други марки се случва, като например Волво, и не само...
    Колегата Radiboy е прав, шанса да издържи ако се залепи е минимален, за това ще ви кажа, кой е възможно най-добрият вариант за корекция на проблема, като изключиме покупка на нова помпа...най-добре е, но цената, не на всеки е угодна, особено ако е като мен, след ремонт за 3 бона !
    Първо - не лепете с течен метал ! Матерялът от, който е направена помпата се казва Полиацетал, означениието е POM, и е кажи речи невъзможен за лепене !
    Най-добре според мен е: купувате втора употреба помпа, и там където обикновено пукат, превантивно го подсигурявате с лепене, а лепилото е Loctite 406, като задължително се ползва и праймер, продават го и него навсякъде, където има и въпросното лепило, и тук идва другият проблем - цените...праймера е 50лв а лепилото е 30лв...лично аз купих цялата помпа заедно с горивомера и кошницата за 30лв от колега от форума, така, че....който има желание да лепи, това е начина, като първо задължително се обезмаслява и почиства със шкурка мястото за запълване, лично аз, стресиран от цената, ще опитам да залея слабото място на работещата помпа с прозрачно епоксидно, двукомпонентно лепило, та поне да подпира, надявайки се, че така за в бъдеще ще се спука по-трудно гадината ! Успех колеги ! Прилагам и снимка на мястото където трябва да се залее с лепилото ! Taм където е като кръгче с хикс в него се запълва до горе !

    Comment


    • #17
      а различното разширение и свиване на двата материала?
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Не знам дали полиуретановия уплътнител (този на саламите) веднъж полимеризирал, се разтваря от бензин, но ако не - това би било идеалното решение. Хем здраво, хем еластично, хем евтино.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Мисля, че не е проблем...един колега залепи течаща така, и да не повярва човек, втора година държи вече

          Comment


          • #20
            Дано не ми се налага да измислям нови методи, но бих опитал да елиминирам спукания участък, ако позволява конструкцията
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Понякога се получава, понякога не....но в повечето случаи е второто, за това аз лепя по-скоро подсигуряващо здрава помпа, не смея да рискувам да лепя моята...за цената на лепилото пък да не говориме.. :Х

              Comment


              • #22
                Едно време като имах 156 2.0тс, ми изгоря помпата. Интересното в случая е че самата помпа е различна от тази (в случая от 1.8тс, макар че съм я виждал и на 166 2.0тс). Моята помпа беше с 2 извода, единия беше за излишното гориво, нещо което при този модел липсва, защото клапана за налягане е вграден в капака на кошницата. При мен си отиваха 2 тръби до двигателния отсег, както и оная хуйня в калника дето го играеше резервоар за бензинови пари и съответно излишното минаваше оттам.

                Пс Мисълта ми е че има и 2 варианта на тези помпи, когато си заръчвате отнякъде искайте снимка за да няма излишни разправий после.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Beretta Покажи съобщение
                  Колеги реших да възкреся темата, защото и аз се сблъсках с този проблем и искам да улесня колегите, които тепърва ще борят този теч ! Както знаеме, това е редовен фабричен дефект на Bosch-овските ни помпи...дори и при други марки се случва, като например Волво, и не само...
                  Колегата Radiboy е прав, шанса да издържи ако се залепи е минимален, за това ще ви кажа, кой е възможно най-добрият вариант за корекция на проблема, като изключиме покупка на нова помпа...най-добре е, но цената, не на всеки е угодна, особено ако е като мен, след ремонт за 3 бона !
                  Първо - не лепете с течен метал ! Матерялът от, който е направена помпата се казва Полиацетал, означениието е POM, и е кажи речи невъзможен за лепене !
                  Най-добре според мен е: купувате втора употреба помпа, и там където обикновено пукат, превантивно го подсигурявате с лепене, а лепилото е Loctite 406, като задължително се ползва и праймер, продават го и него навсякъде, където има и въпросното лепило, и тук идва другият проблем - цените...праймера е 50лв а лепилото е 30лв...лично аз купих цялата помпа заедно с горивомера и кошницата за 30лв от колега от форума, така, че....който има желание да лепи, това е начина, като първо задължително се обезмаслява и почиства със шкурка мястото за запълване, лично аз, стресиран от цената, ще опитам да залея слабото място на работещата помпа с прозрачно епоксидно, двукомпонентно лепило, та поне да подпира, надявайки се, че така за в бъдеще ще се спука по-трудно гадината ! Успех колеги ! Прилагам и снимка на мястото където трябва да се залее с лепилото ! Taм където е като кръгче с хикс в него се запълва до горе !
                  Много си прав колега,че капакът на помпата трябва да се залепи преди,а не след като се спука.За 10 години съм сменил 5-6 помпи, и отделно само капаци, и се пукат винаги там.Интересно е,че не съм виждал досега изгоряла помпа.В момента карам с такава,която е залепена предварително,но имам приготвена и още една в гаражаИзползвах две различни лепила от 10-20лв.Но според мен трябва да мине повече от една година за да се каже,че даден метод работи.Преди съм имал успехи от 3 до 6 месеца.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #24
                    Преди 2 седмици залепих с Sun-Fix като запълних до половина дупката, другата половина запълних с силикона за гарнитури на В.Рейнц.......засега държи.......не знам колко......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Преди 2 седмици залепих с Sun-Fix като запълних до половина дупката, другата половина запълних с силикона за гарнитури на В.Рейнц.......засега държи.......не знам колко......
                      Дано да имаш успех(малко се съмнявам)! Ако ли пък не,винаги ще ти услужа с една помпа..Бензинът прониква бавно,трудно се спира при това налягане.
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                      Comment


                      • #26
                        Същият проблем го имах и Аз!Решението:Нова оригинална бензинова помпа Бош,май беше към 240 лв и работата заспива!Вичко дрго е временно решение!!!!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Преди 2 седмици залепих с Sun-Fix като запълних до половина дупката, другата половина запълних с силикона за гарнитури на В.Рейнц.......засега държи.......не знам колко......
                          Аз моята я залепих преди 7 години с двукомпонентно лепило и все още държи.Да не чуе дявола!
                          Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                          Ducati ST2

                          Comment


                          • #28
                            Колеги, къде да я търся тая помпа?
                            Смърди та се нетрае

                            Колата е от подписа
                            156/2.0/2001г./sw/бензин и газ
                            sigpic156 SW 2001 бивша.

                            Comment


                            • #29
                              Ако се спреш на втора употреба,дори и да е читава,ти препоръчвам да я залепиш преди монтажа.Със сигурност ще изкара повече време.
                              Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                                Колеги, къде да я търся тая помпа?
                                Смърди та се нетрае

                                Колата е от подписа
                                156/2.0/2001г./sw/бензин и газ
                                Под задната седалка, трябва да я премахнеш. За целта трябва да развиеш два болта, шестограмни, които са от предната част, като се наведеш и ще ги видиш. Седалката се повдига нагоре и се откача от едни куки, които я фиксират към облегалката. След това отстраняваш облегалката (в горната ѝ част има две куки, които я крепят за ламарината на купето, разделяща пасажерите и багажника) и под нея ще видиш един черен тас, който е изпъкнал и е хванат за купето с четири болта. Развиваш ги, отстраняваш таса и под него ще видиш капака на помпата. Има пластмасов пръстен на резба, развиваш го (преди това си откачил куплунга) и си ти.
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X